HISTÒRIES D’AMOR ( CAPITOL I)
HISTORIAS DE AMOR (capítulo I)
“Hay que interrumpir el confort con sobresaltos” – Michel HOUELLEBECQ – (2016)
Va trobar la E. a TINDER, no era una foto fixe, era un video on ella ballava molt lentament, movent el seu bonic rostre amb molta gràcia i parsimònia. Durava uns 10 segons. Ho va comprovar. Al costat, només apareixien aquestes paraules reals:
“ E. 47 años. De Igualada. Perfil: “ Después de ciertos infiernos , No cualquier demonio me quema Pero trátame como a un ángel Y yo me encargaré de que toques El cielo ...”
A 75 km de distància, Torre urb. Bruc , afegia.
Cementiri Nou - Igualada - Obra del genial Arquitecto ENRIC MIRALLES epd -
Va sentir com un rampell elèctric al cervell, al llegir per tercera vegada
aquell poema de perfil de la tal E. d’igualada. Li ve la ràfega del record de
l’Enric Miralles (1954 Barcelona- 2000 Igualada) , genial arquitecte igualadí , va morir amb
només 45 anys incomprès pel seu món
local. Fou l’arquitecte del modern
edifici del Parlament d’ Escòcia, de l’edifici annex a l’ Ajuntament d’Utrech
(Holanda) , i sobre tot del Cementiri nou
d’Igualada , on és enterrat. Deien que no és gaire recomanable anar-hi sol a la
nit, molts no han tornat. La
energia de la E. li havia tocat el coco. No el cervell, el coco, ho
dèiem sempre entre nosaltres, els que
vàrem viure amb plenitud els darrers 25 anys del Segle XX . Havia
de ser algun poema copiat en aquest perfil de la E. De la literatura del
mal? , de Jean Genet , segurament. “ ¡Però no parlis sol tanta estona¡ “. Ara
potser et mirarien malament si et sentissin segons quin lloc
dir coco en públic. “No em mengis el coco” . Frase de culte. Baixar
fins el fons dels inferns, com feia Genet. Sentí una agradable sorpresa quan va continuar llegint
des del seu “Iphum xLs” que la seva
cançó de culte és també la seva :
De MURRAY HEAD , de l’any 1975, “ Say it ain’t so Joe...” . Va tenir un èxit tant enorme que amb posterioritat va ser cantada també per gent com el Roger Daltrey, el David Bowie, el Phil Collins...
No sabia amb qui
parlava, encantat escoltant
els agres gemecs de l’aire
com tancaven bruscament la finestra del seu estudi de les
Golfes de Gelida, on antigament havien els 3 enormes dipòsits d’uralita d’aigua . Llavors va sentir que algun missatge li havia entrat
al “Iphum xLs” . L’ignora. No sap que fer. Ha somiat que estava
a Barcelona, segut a la terrassa del
FARGA SANT GERVASI , fumant, i troba
a faltar l’aire fresc i generós de GELIDA que regna sota la batuta de la
magnífica per senzilla i ben tallada masia catalana de la Casa Colomer al C.
Sant Pere, i el seu xiprer gegant que sempre intenta mostrar el camí de la
divinitat , quasi sempre sense èxit. Amb
els ulls tancats ara ho contemplava tot extasiat.
Es tranquil·litzava pensant que La
vida ens ve donada pel destí i per la
sort, i prou. I ell sempre es
consolava pensant que tenia la gran sort que li agradava la seva feina , encara
que moltes vegades per això patia un sentiment de culpa inexplicable. Abans de tornar a Barcelona marxar sent les primeres nàusees al recordar la vista
d’un pobre tipus gras, amb mascareta groga suant la gota gorda ,
llavors va tenir aquell impuls
imparable a vegades fatal, que tant bé coneixia
, i Va enviar un missatge a la E.
parlant-li de París, del seu estimat Hotel Suècia , el que podrien fer els dos junts... uauuu.....
imaginat’ho estimada..... amb els que tu desitgis.
Al cap de 3 dies va rebre, per sorpresa seva, un email de contestació de la E. , li deia exactament i reproduiré les seves paraules escrites al
correu electrònic sense tocar ni un punt ni una coma :
“Hola A.
Ara t’explicaré el
que he imaginat de París. Comencem pel
matí amb un esmorzar a la cafeteria del Hotel Suècia o Suede en francès ,
després d’una dutxa que ve ve molt de gust després de la follada que m’has
regalat de bon matí.
Després sortim a
descobrir la ciutat, agafats de la mà, com dos adolescents. Caminen sense parar
per l’Ille de la Cité, Notre Dame en reconstrucció , un cafè davant l’ icònic Museu
Delacroix , i els carrers vora el Sena. Parlem, riem i de tant en tant ens
besem, fins que es fa l’hora de dinar. Una taula en una terrassa al solet, un
lloc ideal. A la tarda una nova
passejada i un tomb amb el bateau mouche, abans de tornar a l’hotel per
canviar-nos per anar a sopar. Ha de ser
una nit especial i vull anar vestida com es mereix: un vestit negre ben ajustat
, curt i escotat, molt elegant. Al final
desisteixo de portar roba interior perquè no es marqui res, excepte els meus
mugrons molt erectes , que no puc , no vull dissimular, amor.
Sopar en un petit
restaurant pel Barri llatí, quasi ni mengem, només una ampolla i mitja de vi
blanc beujolais gelat, esplèndid, que li roba el cor i
l’enteniment. Sortim del Restaurant.
Vesteixo sempre de
negre, el meu cabell és ros plata, sempre amb gomina, i m’encanta desafiar mirada desafiant que uns segons després i en la intimitat es
torna plena de dubtes , i no sé sap si pegar-te o follar-te, saps?.
Si que la coneixes a aquesta ANA.
Moltíssim, la conec moltíssim. Anem agafats , abraçats. Perquè vull anar
abraçada a tu. Anem al CLUB LES OISEAUX
PERDUS. No n’hem parlat en tot el dia,
però avui és la nit. Em fas un petó als llavis i al nota que tremolo em preguntes si vull seguir
endavant . Estic inquieta, però també excitada, potser pel vi. Et dic que si.
Es la primera
vegada que vaig a un club d’intercanvi, tu segur has estat en algun de
Barcelona, diu que n’hi han bastants,
no? . Estic com tremolant , i no
fa fred . Tampoc tinc por . Només nerviosa.
Va fer-ho fàcil
perquè en aquelles tres hores al club em follessin més homes que en els darrers
cinc anys, que em corregués tantes vegades que vaig perdre el compte. I tots,
tal com tu els exigies , sense condó omplint-me de llet per tot arreu , per
fora i per dins. La meva boca, el meu cony i el meu cul havien rebut les
descàrregues animals de tots ells. Eren set? vuit?. Tornem al hotel agafats. Perquè vull anar
abraçada amb tu i perquè em tremolen les cames. Em noto bruta, sento llet regalimant per
l’interior de les cuixes. Estic moolt feliç. El que has de fer aquesta nit per
mi és una senyal inequívoca del teu amor. Aviat serem al hotel, em moro per una
dutxa molt molt calenta i freda. Vull arribar-hi aviat per anar al llit amb tu.
Quan hi siguem farem l’amor. No follarem, no. Ens estimarem que es diferent. Sempre
teva E.”
Va passar la
primera setmana i es moria per contestar l’ email de la E. , però es va conjurar amb el més profund del seu
cor i dels seus ancestres , i no li va
contestar, passant les setmanes i el record de la E. es va dissipant . Com un
petit vaixell que marxa del port i que
lentament , milla a milla, es va fent
petit, petit i petit fins que desapareix per l’ horitzó transformat en una
línea recta blava, infinita. Va connectar els auriculars per escoltar una altre
vegada el seu venerat ERIC CLAPTON (Obra
completa) , I s’adormí recordant algun episodi viscut als seus anys
90 del S. XX , i els molts estius passats a EIVISSA i a MENORCA.
Quina vida tan diferent ara a la nostra moderna època.
“Manchesteeeer....” , es
divertia veient a la guapa actriu anglesa a la sèrie que representa a la
germana bona d’un germanet pervers i bastant dolent en la I’ Eivissa o Ibiza dels anys 90 del Sr. XX i com ella,
molt mona, pronunciava en VO el
nom de la seva ciutat d’origen allargant la segona e. “Manchesteeeer....” Li va
agradar molt aquella sèrie de NETFLIX de la que no recordava el nom.
I la E. com aquell vaixell a velocitat de
tortuga sortí per sempre de la seva
vida.
FI
Está claro que la E. No le convenía,su ideal es más tradicionalista.
ResponderEliminarRelat molt sensual i escrit amb una extrema elegància. Llegint-lo he pogut viatjar a Paris.
ResponderEliminarMil gracias. Escandalizar, pese a los puritanos hipocritas, es o forma parte de los propositos de mi modesta literatura. Amor verdadero. Capitulo 2
ResponderEliminarIn memoriam Felix Romeo (1968-2011) genial escritor muerto demasiado joven y que me enseño el escandalo con su obra maestra postuma DISCOTHEQUE (Anagrama 2001)
ResponderEliminarLa odisea del ESPACIO